CAM
Този тип е бил записан в киносалон с дигитална видеокамера. Понякога се използват малки стойки за камерата, но в повечето случаи това е невъзможно и затова образът не е статичен. Също така не винаги местата са в центъра, което води до изкривяване на ъгъла на снимане. Трудно е да се установи дали картината е правилно прихваната, докато не се появи текст на екрана, но много пъти горната и долна част на екрана са с формата на триъгълници. Звукът се записва чрез вградения в камерата микрофон и много често могат да се чуят допълнителни и неприятни звуци и шумове от публиката. Качеството на картината, имайки предвид горе изброените фактори, обикновено е добро, но звукът най-често е изключително лош. Понякога, ако киносалонът е празен звукът може да е по-изчистен.
TELESYNC (TS)
Тези релийзи също са записвани в киносалон, както САМ, но с разликата, че звукът е получен от друг източник(в повечето случаи това е външен микрофон) и публиката не се чува. Записвани са със професионална видеокамера и се отличават с по-добро качество на картината. Качеството ваарира, затова проверявайте sample-a, коагто има такъв. Много Telesync release-и, обикновено се оказват грешно обозначени CAM версии.
TELECINE (TC)
Осъществяват се по няколко начина, но всички чрез снемане от кинолентата. Рипват се в широкоекранен (letterbox) или пълноекранен (pan and scan) формат с ОТЛИЧЕН звук и картина. Най-разпространеният начин за създаването им е като се включи устройство към киномашината, което сваля продукцията на VHS лента (наричат се telecine устройства, нo има и такива устройства, които генерират изходните данни в цифров формат и след това се вкарват в лаптоп или видеокасетофон за да се получат VCD-та). TC не бива да се бърка с TimeCode , което е някакъв брояч, видим през целият филм.
Region 5 (R5)
За да се състезават с пиратите филмовите компании пускат ДВД-та в региона на Азия, доста преди официалното излизане на съответният филм. Различават се от официалните ДВД-та по липсата на екстрите към филма и понякога липсата на допълнителна обработка, която се наблюдава в официалното ДВД. Разликата с DVDScr е по липсата на черно-бели моменти и предупредителни надписи... както и значително по-доброто качество на картината.
SCREENER (SCR)
Скрийнърите се записват от промоционални видеокасети, които са раздадени на цензуриращи екипи, филмови критици и др. Обикновено формата на картината е 4:3. Главният недостатък е съобщение, съдържащо информация за притежателя на авторските права, което преминава в долната част на екрана. Също така може да има сериен номер или някаква друга маркировка, остатък от оригинала, но в повечето случаи са покрити с черна лента. Понякога тази лента се появява за няколко секунди, но е възможно и да стои през целия филм. Възможно е да има и черно-бели отрязъци, моментна липса на звук и др. Качеството обикновено е като на нормалното пазарно копие, но пак всичко зависи от техниката, с която е направено копието. Повечето скрийнъри се прехвърлят на VCD или SVCD -та.
DVD-SCREENER (DVDscr)
По същество е като SCEENER-а, но оригиналът е DVD. Обикновено форматът на картината е широкоекранен, но липсват допълнителните материали и екстри, които пазарното копие съдържа. Обикновено се конверти- рат в SVCD или DivX/XviD формати.
DVDRip
Тези издания са свалени от оригинално DVD и качеството е почти същото като на оригинала. Пускат се във SVCD или DivX/XviD формати.
VHSRip
Източникът е видеокасета.По такъв начин се разпространяват предимно спортни и XXX продукции.
Този вид релиийзи са рипвани от оригинална видео касета със специално устройство. Качеството обикновено е добро, но звука не. На български VHSRip субтитрите са вградени.
TVRip
Това са релийзи, които са направени или от аналогов телевизионен източник, или от цифров, като е извършено междинно аналогово преобразуване, например цифров (аналогов) сателитен (телевизионен) приемник със S-Video изход към TV-Tuner Capture карта. Обикновено са с най-ниско качество, всравнение с останалите телевизионни формати.
DSRip
Релийзи, записвани, чрез сателитна карта. Алтернативно название е PDTV Rip.
HDTVRip
Името на формата говори само за себе си. Тези релийзи са записвани от телевизия с висока резолюция и са с най-доброто възможно качество, за сигнал излъчван по телевизията. Като качество на картината могат да се конкурират с DVDRip-овете. Разновидност са HR HDTV Rip-овете, които са с доста по-висока резолщция и обикновено с AC3 звук.
WORKPRINT (WP)
Всеки кадър от филма е снет от целулоидния източник (или друг). Това обикновено са непълни варианти на филма. Звукът може да е перфектен, а качеството на картината варира.
DivX Re-Enc
DivX re-enc е филм записан от оригинален VCD източник, и re-encoded в по-малъкDivX файл.
Watermarks
Филми идващи основно от азиатските държави-Asian Silvers/PDVD маркирани с тяхно лого обикновено в горния ъгъл.Най-разпространани са "Z" "A" и "Globe" логота.
Asian Silvers / PDVD
"азиатските станиоли" се разпространяват предимно във VCD формат. Това са копия на филми, които никога не са издавани или са предпродукция. Групите, които ги пускат просъществуват съвсем мимолетно на голямата сцена. PDVD-тата са същото нещо, но в DVD формат.